Je kan de facturen van alle Partena-klanten binnenkort rechtstreeks in jouw boekhoudprogramma inlezen. Dankzij onze koppeling met Billtobox bespaar je heel wat kostbare tijd en vermijd je kwartaalstress. Om dit proces automatisch te laten verlopen, jouw Partena-klanten uiteraard eerst hun eigen Billtobox-omgeving hebben. Daar helpen wij je graag bij!
 

Zo activeer je Billtobox voor je Partena-klanten

 


Wij helpen je om klanten gemakkelijk én gratis te onboarden:

  1. Zet de onboarding-procedure in gang via onderstaand formulier
  2. Het team van Billtobox doet al het werk voor jou en zorgt voor een naadloze onboarding van jouw Partena-klanten
  3. Zodra je klanten aan boord zijn, ontvang je de Partena facturen rechtstreeks in je boekhoudprogramma

Wil je gewoon meer informatie? Vul het formulier in en Billtobox beantwoordt al je vragen wanneer ze contact met je opnemen.

Start de onboardingprocedure

Vul onderstaand formulier in en Billtobox zet alles in gang voor jou

* U kunt de privacy-verklaring terugvinden op www.partena-professional.be/nl/privacy